Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΠΙΣΤΙΑ

<<Μου έστειλε μήνυμα ο/η πρώην μου>>
<<Γνώρισα κάποιον/α άλλο/η>>
<<Μαλώνουμε συνέχεια..Δεν αντέχω άλλο>>
<<Δεν μου δίνεις όλα όσα ζητάω..Σωμάτικα,υλικά,πνευματικά>>
<<Άλλαξες...>>
<<Δεν μου φέρεσαι καλά/Με χτυπάς/Δεν με σέβεσαι>>
Ατάκες που,εάν ειπωθούν,στο 90% τους,φέρνουν έπειτα τον χωρισμό ή την απιστία..

Λίγοι είναι οι άνθρωποι που έχουν απατήσει και το έχουν παραδεχτεί,και στο μεγαλύτερο ποσοστό τους αυτοί είναι άντρες..
Έχω ακούσει από κάποιο φίλο ότι ακολουθεί την εξής τακτική: μόλις  κάνει μια σχέση και δεί ότι θέλει να την κρατήσει,όσο και άν ακούγεται κάπως,απιστεί τότε στην αρχή για να μην απιστήσει,λέει,μετά..WRONG!!!!Για'μένα αυτό δεν είναι τακτική αλλά μια υποσυνείδητη έλλειψη αυτοσυγκράτησης..
Έχω δεί επίσης περίπτωση <<φίλης>> η οποία είχε μια μόνιμη σχέση 3-4 ετών αλλά δεν υπήρχε μήνας που δεν είχε και κάποια παράλληλη <<σχέση>>..Και αυτό το θεωρούσε φυσιολογικό..Έλεγε ότι τον αγαπούσε και για αυτό το έκανε,για να μην βαρεθεί μαζί του,χαθεί αυτό που νιώθει και τον χωρίσει..Προσωπικά πιστεύω ότι δεν τον αγαπούσε και αυτό που έκανε(και μπορεί να κάνει ακόμα και σήμερα)το έκανε γιατί δεν είχε εμπιστοσύνη σε εκείνον και πολύ περισσότερο στον ίδιο της τον εαυτό..
Έχω δεί όμως και περίπτωση στην οποία η κοπέλα δεν είχε ξεπεράσει τον πρώην της(και πρώτο της έρωτα)και μόλις εκείνος ξαναέδειξε ενδιαφέρον,εκείνη υπέκυψε και απάτησε τον σύντροφο της..Όμως δεν το μετάνιωσε,παρόλο που η σχέση της και με τους 2 τελείωσε..

Με λίγα λόγια,όλοι στη ζωή μας έχουμε απιστήσει ή μας απάτησαν...

Περίπτωση νούμερο 1<<Μου έστειλε μήνυμα ο/η πρώην μου>>
Καί????Εσύ πρέπει να ξαναενδώσεις?Από την στιγμή που έχεις μια σχέση με κάποιον/α άλλον/η σε ενδιαφέρει ακόμα ο/η πρώην σου?Άν υποκύψεις κάνεις πρώτα κακό στον εαυτό σου και μετά στον άνθρωπο που έχεις δίπλα σου..Άσε που δείχνεις πόσο ευάλωτος/η είσαι..Και αυτό σε ρίχνει στα μάτια των άλλων..
Περίπτωση νούμερο 2<<Γνώρισα κάποιον/α άλλο/η>>
Γιατί?Τον/την έψαξες?Άν ναί,αυτό σημαίνει ότι δεν περνούσες καλά με το άτομο που είχες δίπλα σου..Και αυτό είναι κακό για σένα γιατί δεν είχες το θάρρος να του/της το πείς.Άν όχι,αυτό δείχνει για άλλη μια φορά ευάλωτο άτομο που δεν είναι έτοιμο να αυτοσυγκρατηθεί..
Περίπτωση νούμερο 3<<Μαλώνουμε συνέχεια..Δεν αντέχω άλλο>>
Εδώ έχεις δίκιο ώς πρός το ότι βαρέθηκες αυτήν την κατάσταση..Αλλά κοίτα να χωρίσεις όσο δύσκολο και άν είναι(άν πραγματικά σε έχει φθήρει και κουράσει η κατάσταση)ή να κάνεις κάτι από την πλευρά σου ώστε να φτιάξεις,όσο γίνεται,την κατάσταση..
Περίπτωση νούμερο 4<<Δεν μου δίνεις όλα όσα ζητάω..Σωμάτικα,υλικά,πνευματικά>>
Εσύ του/της τα δίνεις?Αναρωτήσου....Άν ναί τότε προσπάθησε να κάνεις το άτομο δίπλα σου να σου τα δώσει..Αλλά άν δεν γίνει αυτό τότε,ώς έσχατη λύση,είναι ο χωρισμός..Όχι η απιστία!!
Περίπτωση νούμερο 5<<Άλλαξες...>>
Γιατί?Προσπάθησε αρχικά να το δείς από την πλευρά του/της..Μήπως φταίς εσύ?Άν ναί,συζήτα μαζί του/της για να βρείτε μια λύση..Ή προσπάθησε να <<φτιάξεις>>κάτι που ίσως άλλαξε σε εσένα..ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ..
Περίπτωση νούμερο 6<<Δεν μου φέρεσαι καλά/Με χτυπάς/Δεν με σέβεσαι>> 
Φύγε και μη κοιτάξεις πίσω..Ο σεβασμός είναι το Α και το Ω σε μία σχέση κατά την άποψη μου..

Ίσως ο τρόπος που γράφω τις πιθανές λύσεις στις διάφορες περιπτώσεις να φένεται σαν να παρουσιάζω τον εαυτό μου ώς αλάνθαστο..Αλλά είπαμε..Όλοι μας έχουμε απατήσει ή απατηθεί..Ή ίσως και τα 2......

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

aftes einai oi pragmatikes sumvoules pou prepei na dinontai kai oxi na kanoume ta strava matia .
otan omws leme thn alh8eia kai thn apopsh mas oi alloi 8umwnoun
egw apo meria mou protimw na dinw tis sumvoules mpainontas sthn dikh tous 8esh.
edw egrapsa kati gia thn apistia an se ediaferei http://julia-mylifeandthoughts.blogspot.com/2010/08/blog-post_19.html